piątek, 6 listopada 2015

Rosa - moja pierwsza Goddess


Nieprzyzwoicie długo, nawet jak na mnie;), nie miałam pojęcia, że istnieje taki mold jak Goddess.
Dowiedziałam się o nim dzięki Kidzie, która jakiś czas temu opisała na swoim blogu kilka lalek z tym moldem.
Ale kiedy zdobyłam Rosę, nie pomyślałam nawet, że to może być "bogini", może jakaś przerobiona Mbili, a nawet bardzo przerobiona K/L;)
Dopiero wpis na blogu "Lalka w pudełku" mnie doinformował, jaka lalka tak naprawdę do mnie trafiła.


Obejrzałam w necie inne wersje Goddess i muszę przyznać, że moja Rosa, jeśli chodzi o urodę, nie jest w czołówce, raczej w ogonie;)
Pytanie, czy reszta jest tak piękna, czy może ona jest tak brzydka?
No dobra, może nie brzydka, ale też nie zachwycająca urodą. 
Jest ciekawa, inna, oryginalna, ale nie jest piękna, przynajmniej według mnie.
Za to modelka z niej bardzo wdzięczna:)


Jak już mam tę Rosę, to korci mnie żeby nabyć drugą Fashionistkę z tym moldem, czyli tę bardziej opaloną i z grzywką, która pojawiła się już na kilku blogach. 
Ale tak naprawdę, to marzy mi się któraś z tych oszałamiających wersji "bogini", których w polskich internetach raczej nie uświadczę, ehhh;)


Oczywiście Rosa prezentuje się NIE w swoim oryginalnym ubranku, tylko została przebrana w dyżurną wręcz sukienkę z serii Amazing Nails.
Przypomnę w tym miejscu, że do szczęścia brakuje mi jeszcze fioletowej wersji tej sukienki, bo żółtą i niebieska już mam:)  
A wracając do Rosy - co Wy o niej sądzicie?:)


















20 komentarzy:

  1. Dla mnie to piękna, naturalna, o dziewczęcym uroku młoda kobieta. Nie ugina się pod toną cieni do powiek i tuszu do rzęs. Zrobili fajną dziewczynę i chwała im za to, że można wybierać i moldy, i makijaże... wg mnie super!
    Twoje zdjęcia, jak zwykle mnie urzekają i ciągle nie mogę się nadziwić, ile dajesz im "życia" w tych sesjach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ta "bogini" miała być po prostu taką dziewczyną z sąsiedztwa, i kiedy tak na nią patrzę to wydaje się właśnie taka, jaka powinna być:)

      Usuń
  2. mam tą lalkę i zgadzam się z Tobą. na pierwszy rzut oka pomyślałam, że jest nawet troszkę mało urodziwa. ma twarz przeciętnej dziewczyny, ale to jest super:) właśnie o to chyba chodziło projektantom, by stworzyć normalne nastolatki, zróżnicowane nie tylko etnicznie, ale również pod względem skali urody. takie mam wrażenie, bo obok pięknej Neko i Barbie, są takie twarze jak Kassandra czy Rosa, które nie mieszczą się w klasycznym kanonie piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym ją włożyła do tej samej kategorii co Kassandrę:) Ale za to oryginalną sukienkę ma ładniejszą niż większość mattelowskich piękności:)

      Usuń
  3. Jest piękna, naturalna, urocza, świeża, dziewczęca.........cud, miód i orzeszki :) Zdjęcia oszałamiające ......jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) A naturalność to trafna cecha jeśli chodzi o Rosę:)

      Usuń
  4. Uroda bardzo interesująca. Nie jest cukierkowa, ma charakter. Wygląda bardziej prawdziwie niż większość przesłodzonych moldów.

    OdpowiedzUsuń
  5. pisz, co chcesz - ja nadal się Nią zachwycam -
    odkąd Ją ujrzałam w necie w promo - i jeszcze
    mi nie przeszło i jeszcze pewnie szybko to nie
    nastąpi - dla mnie ideał wdzięku i prostoty ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W supermarkecie w "A" jest w promocji za 39 zł, jakby co:)

      Usuń
    2. już biegnę liczyć swe grosiki ;DDD

      Usuń
  6. Moim zdaniem to jeden z najładniejszych barbiowatych moldów i cieszę się, że ja masz :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam ją wczoraj w Carrefour'ze i jest bardzo ciekawą laką, ciuszek też ma ładny. Bardzo fajny nabytek :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty chyba nie masz jeszcze żadnej z tych nowych Fashionistek, ciekawe na jaką się w końcu skusisz;D

      Usuń
  8. Jest bardzo wyjątkowa! Jak zwykle gratuluję fantastycznych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę ją mieć! bo strasznie mi się podoba :D świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiekna lalka i cudna sesja!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie tam brzydka?! Bardzo ciekawa, super oczy i usta!, nie wiem jak na żywo, ale na zdjęciach to już Miss World:)

    OdpowiedzUsuń