niedziela, 6 grudnia 2015

Kelly Taylor i szwedzki design



 No nie mogłam się powstrzymać, jak zobaczyłam aukcje z tą panną!
I bardzo mnie cieszy, że cała reszta mogła i nikt mnie nie przelicytował;)
Chciałam ją zdobyć nie dlatego, że byłam jakąś wielka fanką serialu Beverly Hills 90210, bo nie byłam, chociaż serial oczywiście znam;).


Znalazłam w niej to, czego właśnie jako zbieraczka poszukuję - "ludzkich" lalkowych twarzy, czyli takich rysów, które nadają lalkom jak największą realność.
I w tej oto pannie to dostrzegam, może tylko ja, może nie tylko:) 
Pod tym względem bardzo przypomina mi moje Olsenówny, które jak na razie są moimi najbardziej "ludzkimi" lalkami, no może jeszcze Dynamitki, ale te są trochę za ładne, przez co tracą na realności;)


Lalkowa Kelly jest wg mnie bardzo podobna do oryginału, podejrzałam w necie Brendę z tej serii i tam już nie jest to takie oczywiste, nie wiem czy twórca moldu tak się postarał czy może aktorka, grająca KT ma takie łatwe do odtworzenia rysy:)


Kelly, którą dzisiaj prezentuję to oczywiście hybrydka, przesadziłam ją od razu z ciałka tnt na fashionistkowe i nie ma już odwrotu od tej decyzji, bo przy zdejmowaniu głowy wyrwałam cały zaczep - brawo ja!, ehhh ...


Strojem chciałam nawiązać do lat '90 i jestem przekonana, że w czeluściach mojej torby z ubrankami znalazłoby się wiele takich stylizacji, ale jak przyszło co do czego to tylko taki zestaw wpadł mi w ręce.
A że ostatnio częściej bywam w Ikei, to nie mogłam nie kupić ich zestawu mebelków wzorowanych na prawdziwych meblach i właśnie Kelly miała tę przyjemność aby wystąpić przed obiektywem w ich otoczeniu.
Młodzież z Beverly Hills korzystała z zupełnie innych mebli, no trudno ... ;)


W serialu zawsze perfekcyjna, w Scenkowie moja Kelly ma usta ubabrane długopisem:/
Bojąc się, że razem z nim wytarłabym i makijaż ust i zęby, musiałam zostawić ja z tą "ozdobą". 
Nie przejmuj się Kelly  i tak jesteś piękna!:)












17 komentarzy:

  1. jakie ciasteczka! Nie zwróciłam uwagi na długopis, dopóki o nim nie wspomniałaś :> Śliczna jest, mimo tej skazy. Cieszę się, że udało się jej do Ciebie trafić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) Ją też ten długopis zauważyłam po jakimś czasie dopiero, na szczęście nie jest go tam dużo :-)

      Usuń
  2. Gratulacje :))) Wdziałam ja na aukcji przez moment :)
    Fajne dobrałaś jej ciuszki :D Jest urocza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę sobie siedziała na allegro, ale jak pisałam, na szczęście dla mnie nikt inny się nie skusil :-)

      Usuń
  3. bardzo miła buzia - aż się zdiwiłam - bo zawsze kojarzyłam
    Brendę z ciemnymi włosami - ale pewnie dlatego, że gdzieś
    mi w jakiejś gazecie mignęła i taka już w głowie utknęła (bo
    serialu nie oglądałam)

    zaintrygowała mnie ozdoba na ręku - niby zegarek, niby nie...

    a ja z takich bardziej ludzkich panien - dorwałam ciekawe dwie
    murzynki - jedną ze Spice Girls, bo pozazdrościłam Zbieraczce
    pięknotki, którą zresztą Jej sama upolowałam -
    oraz jakąś gwiazdę telenoweli C.Dionne - o uroczym nosku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brenda to brunetka, Kelly blondynka :-)
      Lalkowej spicetki, które kojarze, faktycznie są dosyć autentyczne, a na pewno bardzo oryginalne :-D

      Usuń
    2. dzięki za wyjaśnienie :DDD
      SG miały wiele serii - niektóre
      odlotowe, zachwycające, inne
      beznadziejne - mnie udało się
      te fajniutkie dorwać :)))

      Usuń
  4. Ale super lalka, w super ciuszkach, z super mebelkami i akcesoriami! Brawo Ty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna <3 tak samo podoba mi sie cala sceneria <3<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kelly wygląda jakby czas się dla niej zatrzymał, tylko pokój sobie odnowiła! Rzeczywiście ma ładną, naturalną buzię bardzo zbliżoną do realnej :) Ale jej wygodnie na tej szwedzkiej kanapie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna z niej panienka i niesamowicie wręcz podobna do aktorki grającej w serialu który to oczywiście obowiązkowo oglądałam :) Fajnie, że do Ciebie trafiła :) widać potrafi zadbać o swoje interesy i wie co dla niej najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buźka urocza. Ja też lubię takie bardziej indywidualne cechy. Serial oglądał tak dawno, że nie pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kelly ma świetny buziak, rzeczywiście bardzo realistyczny.Na artykułowanym ciałku bardzo zyskała. A ja chciałam zauważyć, że ubranka nie tylko świetnie pasują do lalki, lecz także do tła, dzięki czemu zdjęcia mają świetnie zgraną kompozycję kolorystyczną:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się jej pyszczek i Twoja stylizacja :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Es muy guapa me gusta su ropa aaaaa es muy chip. Besossss

    OdpowiedzUsuń