wtorek, 16 stycznia 2018

I wszyscy ręce w górę!


Gdy publikuję post na blogu, zazwyczaj mam do niego mnóstwo "ale".
Dopiero po czasie efekty mojej skromnej, amatorskiej pracy zyskują w moich oczach.
Z tego powodu lubię wracać do swoich wcześniejszych wpisów, zdjęć bo dopiero wtedy jakże nieskromnie stwierdzam "no całkiem nieźle mi to wyszło";)
Dlatego dziś zapraszam Was na małą retrospekcję, 
a żeby wybór miał ręce i nogi to wybrałam ręce:D
a dokładniej lalki z rękami podniesionymi w górę i mamy jakiś motyw przewodni!;)
  
P.S.
Tak, to na rysunku to są ręce, 
i tak - to praca mojego autorstwa;) 































7 komentarzy:

  1. Hmm. Ręce do góry, jakoś mi się niezbyt dobrze kojarzy, no chyba, że chodzi o komediowy napad na bank ;) Głosowanie, zwłaszcza na obie ręce, też jakoś nie bardzo. Ale dziewczyny w tanecznym geście to rozumiem :) Fajne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia i wspaniała gromadka pięknych panienek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. skojarzenie koncertowe -
    iście zabawowe - super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z tym tematem przewodnim w postaci uniesionych rączek! Panny w takich pozach zyskują i to bardzo! Są radosne, żywiołowe, kokietujące... ech, ślicznotki z nich - każda jedna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są bardzo fajne, mój faworyt to różowo-fioletowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile rąk, tyle póz 😊 fajnie wyszło to zestawienie 😀

    OdpowiedzUsuń