niedziela, 22 kwietnia 2018

Pink, orange, strange
























15 komentarzy:

  1. Każda inna, każda ciekawa i piękna! Sweterek z delikatnym nadrukiem mnie zachwycił! Cudne zdjęcia ślicznych dziewczyn!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki pysznie się kojarzą, mnie akurat z sorbetem brzoskwiniowym. ;)
    Też wpadł mi w oko sweterek. Nawet sama zastanawiałam się nad zdobyciem różowowłosej panny. Dziewczyny świetne - każda inna i każda wyjątkowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na żywo panna jest raczej pomarańczowowłosa - ach te filtry:)

      Usuń
  3. Chyba każdy zwróci uwagę na ten piękny sweterek.Za różem nie przepadam, ale pomarańcz może być, jest taki energetyczny i wesoły. Wszystkie trzy panny ładne, ale repro skradła moje serce, kocham te vintydżowe mordki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze trochę a sweterek będzie miał swój fanklub:) Nie mam pojęcia skąd go mam i jak do mnie trafił:)

      Usuń
  4. No wszystkie trzy panny super wyglądają <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Panienki śliczne!
    Sweterek i mnie zachwycił, więc chętnie dołączę do fanclubu!

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie piękne dziewczyyny :) a co to za panna w czarnych włoskach? wyjątkowa. :)
    littleblondequeen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to panna od Integrity Toys, ale jaka konkretnie to nie wiem:)

      Usuń
    2. panienka nosi dumne miano JADE ♥

      Usuń
    3. piękna! imię bardzo do niej pasuje. ma w sobie jakiś pazur i dzikość. to imie brzmi tak walecznie. :)

      Usuń
  7. i mnie pomarańczowowłosa chudzinka
    zauroczyła - nie mogłam wrócić bez
    Niej do domku :) ileż pozytywnej
    energii w Twoim poście!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomarańczowe jak strój pilota Rebelii ;) popieram!

    OdpowiedzUsuń