sobota, 5 maja 2018

Drzewa i okolice












11 komentarzy:

  1. Pannica jest bardzo wysportowana, więc wspinaczka na drzewa to dla niej pestka. Ileż to lat temu ja miałam podobną kondycję! ;) Mnie najbardziej przypadło do gustu zdjęcie 3 i 8. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysportowana i twarda - tyle razu mi spadała z tych drzew w trakcie sesji, ehhh;)

      Usuń
  2. Ostatnie zdjęcie super. Muszę sprawdzić, czy Regina tak potrafi. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna panienka, podoba mi się ta buźka - zyskała bardzo po zmianie ciałka. Ruchomość znacznie bardziej jej pasuje. Podobają mi się ciuszki, podkreślają sportowy charakter panienki. No, a wspinaczka wysokościowa to chyba jej ulubiona dyscyplina sportowa, czyżby trening przed jakąś górską wycieczką? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej popisywanie się możliwościami;) Obecnie to chyba moja ulubiona lalka z całej kolekcji:)

      Usuń
  4. Fantastyczne ubranko! Spodnie uważam za idealne! Dziewczyna jest cudna! Zdecydowanie wolę ją na ruchomym ciałku! Pozuje rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna modelka (już się pewnie powtarzam, ale naprawdę trudno od niej oderwać wzrok) i bardzo fajna sesja. Mnie najbardziej urzeka zdjęcie nr 3.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wypadła ta sesja. Claudette bardzo pasuje sportowy wizerunek. Wygląda jakby wybrała się na jogging do lasu, plener świetnie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń