sobota, 30 czerwca 2018

Couch potato


















17 komentarzy:

  1. Prześliczna. Urocze warkoczyki. Czy Twoja panna też ma tak dużo włosków? Nawet trudno je ujarzmić :)))
    Bardzo fajna spódniczka i pomysłowa bluzeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia. Panna wygląda na nich przepięknie. Do tej pory wcale nie chciałam jej mieć. A teraz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię tę laleczkę i choć kupując ją wahałam się trochę, czy dokonuje właściwego wyboru, to po wyjęciu z pudełka zdecydowanie panna zyskała i uwiodła mnie. Na Twoich zdjęciach widzę także wspaniały potencjał panny. Cudnie ją uczesałaś, ładnie jej w tej fryzurce. Ubranko także świetnie do całości pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesliczna <3 Uwielbiam lalki na cialach mtm choc sama mam ich tylko kilka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mam ich za mało w stosunku do potrzeb, dlatego panny są często przesadzane:)

      Usuń
  5. Ciałko MTM, buzia cudna, czego lalka może jeszcze chcieć od życia? Tylko różowej kanapy! Miłej niedzieli Wam życzę.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna fryzurka! Super ubranko! Śliczna dziewczyna!
    No i genialne fotki!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna w modnym fasonie bluzeczka i skórzana miniówka :)
    Urocza sesja:)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie jej z warkoczykami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna panna i jak zwykle świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sycylia w zachmurzony dzień
    w kuchni pachna już zioła :)

    super Jej w warkoczach! INKA

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, ja też uważam, że pannie dobrze w warkoczach.
    A poleniuchować na kanapie czasem po prostu trzeba. :)

    OdpowiedzUsuń