poniedziałek, 3 września 2018

Rufus, Kira, ściana



























8 komentarzy:

  1. Kira w niczym nie ustępuje Rufus a nawet wydaje się tu bardziej ekspresyjną dziewczyną! Ponadto zaskoczyło mnie, że Kira u Ciebie, na tych super zdjęciach, wygląda tak pięknie! "Zapudełkowana" specjalnie mnie nie zauroczyła a tu to wulkan energii i bardzo ładna panna!
    Fajne zdjęcia, fajnych dziewczyn na tle fajnej ścianki!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie zaskoczyło że Kira lepiej się tu zaprezentowała niż zawsze niezawodna Rufus:)

      Usuń
  2. Ściana rewelacja! A dziewczyny super pozują.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ta Kira boska na Twoich fotkach, a sklepowa nie może mnie zauroczyć no! Odpycha mnie każda zauważona w sklepie. Natomiast na fotkach tak cudnie wygląda. Nie wiem, czy to kwestia złej prezentacji pudełkowej... Bardzo możliwe, bo wiele lalek znacznie zyskuje po wyjęciu z pudła... Kusisz. Myślę o kupieniu panienki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kira bardzo zyskuje po przesadzeniu na artykułowane ciałko, polecam:)

      Usuń
  4. Lubie te czerwone usteczka. Ścianka się przydaje :)

    OdpowiedzUsuń