sobota, 5 stycznia 2019

Długowłosa
















13 komentarzy:

  1. Panna śliczna, włosy ma cudne, ale buty to po prostu BAJKA!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza, roześmiana i pełna energii dziewczyna!
    Ma fajną kurteczkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne ciuszki, zwłaszcza kurtka. Lalka bardzo ładna, choć ja gustuję w krótkich fryzurach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna - to ta z jasnym flokiem?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Nie wiem co to za panna, oryginalnie miała wysokie ciałko i pomarańczowo-niebieska luźną sukienkę z jednorożcem + okulary na głowie

      Usuń
    2. Inka, to ta sama lalka, po którą razem z N. tłukłyśmy się autobusem dla Ciebie :D

      Usuń
    3. ojojoj - muszę i moją wygrzebać z głebin Szuflandii, taaak...

      Usuń
  5. Lalka cudowna (ale co mam się zachwycać, jak też ją mam), jednak, przede wszystkim, urządziłaś jej świetną sesję zdjęciową i to jej efekty najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ogromnie jej uśmiech.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę tę pannę...w ogóle jej nie kojarzę... czy włosy ma naturalne?
    Piękne, naprawdę śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ogromne zaległości w barbie... niby je widziałam, ale jakoś umknęło mi, że jest tyyyyle bardzo ładnych

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka ona piękna i swobodna na tych zdjęciach! <3

    OdpowiedzUsuń