czwartek, 4 lutego 2016

Grace po mojemu


Kręcenia loczków ciąg dalszy,
tym razem ich ofiarą padła Grace Fashionistas 2015.


W przeciwieństwie do Kassandry, Grace jest po prostu piękna, a nie tylko interesująca;)
Podobała mi się od dawna, tylko dosyć długo zbierałam się do jej kupna.


Wiem, że wielu z Was ma (lub miało) u siebie tę lalkę, i dobrze pamiętacie, jaki jest jej oryginalny look. 
Dla mnie jednak coś u niej nie grało. 
Zdiagnozowałam, że chodzi o jej włosy:) 
Niby proste, a jakieś takie pofalowane na końcach i przyklapnięte. 
Mogłam je albo całkiem wyprostować, albo jeszcze bardziej pokręcić.
Jak widać po zdjęciach, wybrałam to drugie,
ALE! coś czuję że Grace jeszcze doczeka się włosów prostych jak drut:)


Oryginalny strój oczywiście poszedł od razu w odstawkę, ale Grace pozostała w "swoich" kolorach, czyli różu z dodatkiem pomarańczowego i żółtego.
Buty zostały oryginalne.
Nie pojawiła się za to u mnie potrzeba przeniesienia jej na artykułowane ciałko, 
podoba mi się to, które ma. 
I cóż, że sztywne, jeśli tak ładnie ustawia się do zdjęć?!:)


I jeszcze kilka słów wyjaśnienia:
jestem obecnie na zimowych wczasach, stąd, podobnie jak u Kasandry, takie oryginalne tło moich zdjęć i ich inne mankamenty:)
Tak, nawet na wakacje nie ruszam się bez lalek;D


Loczki powinny być drobniejsze i staranniej zakręcone na końcówkach, ale mimo to i tak podoba mi się nowy wygląd Grace:)









  





14 komentarzy:

  1. WOW !!! zjawiskowa - cudo !
    d.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wygląda z takim afro, nie prostuj jej włosów. :-) Udanego zimowego wypoczynku! Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚWIETNIE wygląda !!! Świetnie :) Dobrze, że zabrałaś lalki, też im się coś od życia należy :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fryzura kapitalna! Bardzo jej pasuje! Masz rację co do nieruchomych panien. Niektóre mają wyjątkowy dar umiejętnego ustawiania się do zdjęć - ta panna umie to robić wyśmienicie!

    OdpowiedzUsuń
  5. zachwycająca piękność!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda teraz młodziej, bardziej zadziornie i bardziej radośnie. Bardzo udana transformacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. W lochach jest o 100 razy fajniejsza :)))
    Super :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Iwonko, pozwoliłam sobie nominować Cię do Nagrody Liebster Award". Mam nadzieję, że weźmiesz udział w zabawie. Szczegóły na moim blogu :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Cię wzięło na loczkowanie! Czy będzie więcej ofiar? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello from Spain: I love Grace. Great hair. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wygląda, odnalazła swój look :)))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za Wasze komentarze i odwiedziny:))))))

    OdpowiedzUsuń