sobota, 28 października 2017

Bez słońca, bez sensu













24 komentarze:

  1. Boskie zdjęcia!! Te panny muszą być moje!! Twoje fotki ostatecznie mnie przekonały,że sa to jedne z ladniejszych Fashionistek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tej marchewkę raczej nie powiedziałabym że jest ładna, ale na pewno bardzo oryginalna;)

      Usuń
  2. Zdjęcia fantastyczne.
    Dziewczyny śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tereska w niebieskich włosach prezentuje się rewelacyjnie. To według mnie jej najlepsze wcielenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie to jej jedyne wcielenie u mnie ale mam ochotę na więcej:)

      Usuń
  4. Wspaniałe stylizacje! Fajne kurteczki! Zachwyca mnie ta niebieskowłosa lalka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow alez sliczne dziewczyny <3 Tak samo ich kreacje <3 Piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale za to ze ślicznotkami!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety, pogoda nas nie rozpieszcza ostatnio. Ale czy to przeszkadza w sesji w "studio" domowym? 😀 Fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ten brak słońca bardzo przeszkadza przy robieniu zdjęć ale przez następne kilka miesięcy trzeba sobie jakoś radzić, ehh.

      Usuń
  8. Niestety, pogoda nas nie rozpieszcza ostatnio. Ale czy to przeszkadza w sesji w "studio" domowym? 😀 Fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  9. No i brawo, niekorzystne warunki oświetleniowe przekułaś na atut tej sesji. Fajnie zgrane panny, stylizacje i zabawa światłem. Powinniśmy iść za Twoim przykładem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mnie wkurza ten brak słońca, ale Twoje panny za to w takich intensywnych kolorach, że się o tym zapomina ;-) Pomarańczowy sweterek jest słodki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mi efekty tej sesji foto się nie podobały ale po Waszych miłych komentarzach patrzę na nie łaskawiej;)

      Usuń
  11. O rany! Jakie to piękne zdjęcia! Poprawiłaś mi nimi humor! Są takie radosne i barwne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia. Nie przepadam za kolorowymi włosami, ale zabawa kolorem fajna. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marchewa CUDOWNA !!!!
    Zdecydowanie brak słońca wpływa na zdjęcia . Ja też mam takie problemy :( . Trzeba potem namęczyć się przy obróbce :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie przepiękne :) co prawda mam jedną, ale niebieskowłosej nie,
    na Twoich fotka cudnie wyszły :D Świetnie wystylizowane :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trafiły Ci się wyjątkowo ładne egzemplarze tych Fashionistek :-)

    OdpowiedzUsuń