poniedziałek, 5 marca 2018

Strange Midge






















12 komentarzy:

  1. Midge jak zawsze urocza :D a na tym ciałku zupełnie zachwyca :D
    Ileż to ona nazbierała torebek? :D
    Świetna sesja <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tylko ułamek torebek, jakie się pałętają po Scenkowie:) Dziekuję:)

      Usuń
  2. oj, rozszalała się Madzia,
    rozszalała - świetnie Jej
    z masywnym głośnikiem w tle!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powaliły mnie te fotki!
    Globus plus Midge to hit!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach te artykułowane ciałka, dają tyle możliwości. Midzia nazbierała sporo gadżetów. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po opanowaniu kuli ziemskiej można zająć się zasłużonym odpoczynkiem :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. I pomyśleć, że wciąż nie dorobiłam się żadnej Made To Move. Możliwości pozowania są zachwycające! Świetna sesja i jeszcze lepsza modelka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to jest możliwe?!:) Koniecznie jakąś sobie spraw, polecam!:)

      Usuń
  7. Zielono mi... ;-) Nie ma to jak ruchome ciałko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Midge w tej postaci i z tą buźką... Piękny kaktus ;-) Kupiony, czy wykonałaś samodzielnie? Śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Midge na mtm! Toż to wspaniały związek! Twoja tryska energią i radością a moje obie, mam wrażenie, że siedzą smutne i zapomniane... muszę coś z tym zrobić!

    OdpowiedzUsuń