czwartek, 1 marca 2018

W scenkowych barwach


















11 komentarzy:

  1. Piękne wszystkie i świetna sesja :D
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Różnorodność w Barbiowym świecie u Ciebie widać jak na dłoni! Każda inna, każda śliczna, wspaniale są ubrane i każda warta pokazania! Artykulacja zachwyca mnie nadal! U Ciebie te panny normalnie ożywają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Panny śliczne i świetnie ubrane. Sesja genialna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że panienki nie tracą nadziei na szybkie nadejście wiosny. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie wiem, że ta brunetka na zdjęciach blogerów wychodzi tak kusząco, a kiedy oglądam ją w sklepie jakoś do mnie nie przemawia. Sama nie wiem - kupić ją, czy jej nie kupować... :P Śliczne fotki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brunetka jest warta zaproszenia!
      pozornie łagodna a przecież tak
      wyrazista i nie do pomylenia z
      inną! u mnie - na ciałku PLUS
      zgrywa Kardasziankę z flavaską ;P

      Usuń
    2. Brunetka jest bardzo fotogeniczna, ma oryginalną urodę. na zdjęciach wygląda ciekawiej niż na żywo ale ja właśnie dobieram lalki pod zdjęcia:)

      Usuń
  6. świetna ekipa - dziewczyny pełne
    ekspresji i entuzjazmu - fajnie
    się to ogląda!

    OdpowiedzUsuń
  7. czyli dobrze zrozumiałam?
    ulubiony kolor to BLUE?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i różowy - i nie dlatego że to moje ulubione barwy, tylko ubranek dla barbie mam w tych kolorach najwięcej:)

      Usuń
  8. Bardzo kolorowe panienki, a ostatnie zdjęcie to takie dla kontrastu? ;-)

    OdpowiedzUsuń