wtorek, 5 stycznia 2016

Nowe Olsenówny!


Dzięki czujności Magdy z blogu Takie tam i inne, trafiły do mnie kolejne bliźniaczki Olsen!:)
Pamiętając o moim zamiłowaniu do tych lalek, Magda dała mi cynk,że właśnie taka parka jest na sprzedaż i chociaz odebrałam jej wiadomość długo, długo później, to panny nadal na mnie czekały:)


Na powyższym zdjęciu widać, jak prezentowały się w oryginale, ja oczywiście nie mogłam zostawić ich na tych dziecięcych ciałkach i od razu  przesadziłam na artykułowane. 
Przy okazji złamałam jedną ze swoich świętych lalkowych zasad, albowiem sięgnęłam po dreamhousowa Midge, która do tej pory była nietykalna, ehhh. 
Niestety inne bladoróżowe ciałka już mi się skończyły, a sympatia do sióstr Olsen okazała się zbyt silna.
 Dekapitacja Midge to było bardzo bardzo stresujące przeżycie ...


Zostawiłam dziewczynom oryginalne buty, resztę garderoby dobrałam do ich, wymyślonych przeze mnie, osobowości;)


Jestem przeszczęśliwa, że kolejne wersje bliźniaczek O. trafiły do mnie i nie mam nic przeciwko aby za jakiś czas przygarnąć następne:)
Uwielbiam je za ich autentyczną, bardzo "ludzką" twarz i za to jak, jednocześnie dziwnie i ciekawie, prezentują się na artykułowanych ciałkach.

  
Magdo, jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za pamięć:)))
















29 komentarzy:

  1. dziękuję i ja :D Aż niesamowite, że tyle poczekały niezauważone! Więc to chyba ich przeznaczenie, że trafiły do Ciebie ... a może pozostałe dwie podziałały jak magnes :D I cieszę się, że się podobają !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzy z moich czterech Olsenowien mam dzięki Tobie, jeszcze raz dziękuję!:D

      Usuń
  2. Te lalki mają właśnie zbyt autentyczne buzie, jak na Mattela, ale przez to sprawiają wrażenie zwykłych dziewczyn :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie właśnie taka zwyklosc w lalkach pociąga najbardziej:-D

      Usuń
  3. Tak już jest, niektóre lalki na nas czekają, muszą być nasze. Miałam podobne doświadczenia z niektórymi moimi ulubienicami. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to mówią "były Ci pisane". Ja też doświadczyłam takich sytuacji. Nie kupiłam lalki, bo na początku była za droga, potem nie mogłam pojechać do sklepu i przypadkiem zajrzałam tam w ostatni dzień - lalka na mnie czekała. Zapłaciłam za nią 2 złote!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba były, bo długo się naczekaly, a i cena bardzo atrakcyjna jak za takie lalki:-)

      Usuń
  5. Sliczne choc szkoda biednej Midge...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Midge ma się dobrze, a ja już prowadzę poszukiwania zastępczego ciałka:)

      Usuń
  6. Fajniutkie istotki, przeszczep bardzo wyszedł im na korzyść :) Jak to się mówi co komu pisane to go i nie minie :) dlatego właśnie są u Ciebie :) Gratuluję i pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ładnie wyszły na Twoich zdjęciach, bardzo naturalnie i ludzko ;D Czekam na kolejne wersje/wcielenia bliźniaczek Olsen, one nigdy się nie nudzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi to nie dość, że się nie nudzą, to jeszcze chcę ich więcej, no ale każdy ma swojego lalkowego bzika, mam i ja:D

      Usuń
  8. CUDNE są i już!!!
    a butki mają wprost odlotowe - na nowych
    nogach o wiele lepiej się prezentują - zresztą
    te tzw. ciałka hobbickie - rzadko są wdzięczne
    i urokliwe - jakby same szeptały namolnie - a
    weźże coś z nami zrób...

    OdpowiedzUsuń
  9. aaa - teraz czekam, aż pokażesz swój Gang-Kwartet Olsenek :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przymierzam się do tego powoli, ale coś czuję, że to będzie ogromne wyzwanie ogarnąć je wszystkie na raz przed obiektywem:)

      Usuń
    2. ha, to może domówimy się w którąś sobótkę
      i ja wezmę swój duet - to trzaśniemy sekstet?

      Usuń
  10. Very sweet of Magda to inform you! Congratulations!

    OdpowiedzUsuń
  11. Na nowych ciałkach od razu lepiej :) ale ja bym nie poświęciła Midge :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na usprawiedliwienie dodam, że mam dwie Midge, więc zawsze byłby zapas w razie czego;) A jestem pewna, że dla odpowiedniej lalki Ty też byś ją poświęciła;)

      Usuń
    2. Iwonko, zapewniam Cię, że u mnie zielonooka Midge Dreamhouse jest nie do ruszenia :D

      Usuń
  12. Cały proces nabywania nowych lalek, stylizacji i pokazywania na blogu jest baaardzo sympatyczny! Najbardziej jednak deprymujący wydaje się moment pozbawiania Midge jej prawowitego ciałka! Cóż, cel jednak uświęca środki :))) Efekt jest imponujący i coraz bardziej te dziewczyny mam ochotę "przytulić" !
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. początkowo pod topór miała iść blada Livka, ale jednak ich ciałka są ciut za duże dla małogłowych Olsenówien i padło na biedną Midge;)

      Usuń
  13. Wspaniała metamorfoza! Robią wrażenie, ich twarzyczki są wyjątkowe. Piękne ubranka, szczególnie ta bluzeczka w truskawki... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem fanką tej bluzeczki, oryginalnie należała chyba do jakiejś nowszej wersji Steffi od Simby:)

      Usuń
  14. Olsenówki na dorosłych ciałach są takie dojrzałe. Bardzo im to pasuje, figura dodaje im powagi i wydobywa z nich więcej uroku. Najbardziej mi się podoba ta z zamkniętymi ustami, ale obie bardzo przyjemnie pozują. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello !
    Welcome. The "Directory Blogspot" it is not a spam, it's not a robot, it is a site like yours done by a person like you.
    The goal is to promote your blog in the world!
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "international directory blogspot"
    The "directory" is 30 million visits, 199 countries of the world! and more than 22,500 blogs.
    In comments, please your URL. site name. and your Country
    Activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    come to add you to my followers by clicking on ''join this site''
    We hope that you will know our site with your friends.
    Thank you for your understanding
    I wish you an excellent day
    sincerely
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Thank you to follow my blog - it is greatly appreciated! O)
    We follow your blog, please follow us in return!
    +++++++++++
    Witaj !
    Witaj. "Katalog Blogspot" to nie jest spam, to nie jest robota, jest to miejsce jak twoje dokonanych przez osobę jak ty.
    Celem jest, aby promować swój blog na świecie!
    Proponuję, aby opublikować swój blog poprzez rejestrację na "międzynarodowej blogspot katalogu"
    "Katalog" wynosi 30 mln wizyt, 199 krajów świata! i ponad 22.500 blogi.
    W komentarzach, podaj adres URL. Nazwa strony. a Kraj
    Aktywny jest tylko przyjazne
    Bezwzględnie przestrzegać naszego bloga, aby potwierdzić rejestrację
    się, aby dodać do moich zwolenników, klikając na '' dołączyć ''
    Mamy nadzieję, że będziesz wiedzieć naszą stronę ze swoimi znajomymi.
    Dziękuję za zrozumienie
    Życzę doskonały dzień
    Z Poważaniem
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Dziękujemy za moim blogu - to jest bardzo mile widziane! O)
    Śledzimy na swoim blogu, proszę śledzić nas w zamian!
    +++++++++++

    OdpowiedzUsuń