poniedziałek, 19 sierpnia 2019

Donna Martin czyli co oglądały dinozaury















8 komentarzy:

  1. Ciekawej urody dziewczyna, chyba jeszcze takiej nie widziałam, a serial owszem, pamiętam i lalka podobna do bohaterki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna Donna! I chyba ciężko ją zdobyć. A serial, owszem, oglądało się. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, czy ona ma przemalowane oczy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, BH90210 <3 Oglądało się namiętnie! Postać Donny wzbudzała u mnie dwojakie uczucia. Raz ją uwielbiałam, a raz nienawidziłam. Tak samo było z odbiorem jej urody. Raz uważałam, że jest całkiem ładna, a potem... Za to lalka jest niezwykle udana i bez wątpienia śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, i ja oglądałam... ;)
    A lalka jest cudna. Może kiedyś sobie taką upoluję.

    OdpowiedzUsuń
  6. dinozaur nie oglądający choć jak najbardziej
    kojarzący serial - na lalkę mam chrapkę i to
    baaardzo - udana wersja aktorki - gratuluję ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurczę, jestem dinozaurem ^_^ Ależ cudowna lalka. Widać podobieństwo do aktorki, ale odnoszę wrażenie, że lalka jest... piękniejsza... :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serialowa Donna nigdy mi się nie podobała, ale o dziwo w lalkowej wersji wypada całkiem sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń