czwartek, 20 sierpnia 2015

Amazing Nails Christie



 Kiedy następny raz będę szła do fryzjera na koloryzację, to tę lalkę wezmę ze sobą, żeby pokazać jaki dokładnie kolor chciałabym mieć zrobiony:)
Taki jak Christie - jasny brąz połączony z pasemkami w kolorze ciepłego blondu.
Moje zdjęcia tego nie oddają, ale fantastyczne ma te włosy! 
Wspaniale współgrają z odcieniem jej skóry w kolorze mlecznej czekolady.
Do tego są w idelanym stanie, jakby dopiero co Christie wyszła z pudelka, a mam ją z drugiej ręki.


 Skusiła mnie, chociaż już jakiś czas temu pozbyłam się kilku lalek z tym moldem, w kuszeniu pomogła też jej kreacja, jestem wielką fanką sukienek z tej serii, mam już czerwoną, należącą do Kayli (którą też mam:)). 
Wiem, że jest jeszcze niebieska i różowo-granatowa, mam nadzieję, że uda mi się kiedyś je skompletować:)


Ale nie samymi sukienkami Scenkowo stoi, dlatego Christie prezentuje się także w  takim letnim zestawie, który trafił do mnie również niedawno, z całą fura innych ubranek, czyli z tym co lubię najbardziej:D

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

21 komentarzy:

  1. Ta seria ma wgl śliczne włosy! Fajna pannica :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, Kayla też ma jakby lepszej jakoscviy te swoje wlosiska :-)

      Usuń
  2. świetna na czarno-białej fotce!
    ależ Ona ma całuśne usteczka!
    zaintrygowały mnie lodowe buty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty to ma niesamowite, oczywiście gapa że mnie, bo moglam je dokładniej pokazać :-)

      Usuń
  3. Piękna dziewczyna, od zdjęć niemal bije ciepło jej wygrzanego na słońcu ciała. Co do fryzjera - od lat pokazuję, jaki chcę kolor i zawsze wchodzi coś innego. Ale to już może wina moich włosów, które naturalnie mają zielonkawy odcień. Stresuje to każdego fryzjera ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielonkawy odcień mówisz- to faktycznie jesteś wyzwaniem dla fryzjera :-)

      Usuń
  4. Czuję ciepło bijące z fotografii. Kapitalne, letnie zdjęcia! Piękna dziewczyna o cudnych włosach!
    Pisałam już, że ogromnie lubię oglądać, wykonane przez Ciebie, zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tam wspominałaś:-D Ale dla mnie to zawsze ogromną radość jak ktoś pisze, że podobają mu się moje zdjęcia bo jestem absolutną amatorka w tej kwestii i wszystko robię intuicyjnie :-)

      Usuń
  5. Cudowne są rozjaśnienia w jej włosach i wyborny kolor ust. Lalka zdecydowanie warta zachodu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest w niej jakaś taka dzikość, ukryta pod tą śliczną twarzyczką!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny mold to był, mogliby coś jeszcze na nim wypuścić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna z niej kobietka, prawdziwa dama z Czarnego Lądu :) Bardzo piękne zdjęcia robisz w życiu nie wpadłabym na to, że jesteś amatorką. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja i mój aparat w komórce tworzymy zgrany tandem amatorów:)

      Usuń
  9. Włosy faktycznie są piękne - chodzi mi zarówno o kolor jak i stan. Rzadko zdarza się tak by włosy jak i cały strój tak się fajnie komponowały z lalką - a tu proszę :) Gratuluję zdobyczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, te włosy to cudo - bardzo dobra jakość, jakby prosto spod żelazka i do tego taka fajna rozjaśniona barwa przy tak ciemnej karnacji:)

      Usuń
  10. Świetna Kryśka. Włosy ma rzeczywiście wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jest, a i stroje ma nietuzinkowe. Zrobiłaś jej super sesję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczna!!! Pelna wdzieku -niesamowita!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja pierwsza ciemnoskóra lalka, pierwsza Christie i jak dotąd najładniejsza Christie jaką widziałam :) Seria Amazing Nails ogólnie była super udana, Kayla z niej jest boska, a i Lea bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń