piątek, 28 sierpnia 2015

Barbie City Shine Bronze


Kusiły, kusiły i skusiły!
"Porcelanowa" Ewa, Urszula Cz.N. i Kida, pokazując na swoich blogach tę cudną ciemnoskórą pannę, sprawiły, że i ja zapragnęłam tę lalkę i musiałam ją zdobyć!:)
* * *
Tak prezentuje się jeszcze w pudełku:


A tak tuż po wyjęciu i rozczesaniu lekko sklejonych włosów:


 Jak wiecie nie jestem fanką trzymania lalek w pudełku, od razu muszę je rozpakować i pomacać, bardzo często też od razu przebrać, ale tym razem wyjątkowo zostawiłam tę pannę  w jej oryginalnym ubranku, bo jest ono naprawdę bardzo ładne i stylowe.


Akurat gdy podjęłam decyzję, żeby ją kupić, zniknęła z allegro! 
Wcześniej  było co najmniej kilka ofert, przyglądałam się im co jakiś czas, a gdy postanowiłam, że kupuję to nie mogłam jej już znaleźć!
Szczęśliwy traf chciał, że musiałam zajrzeć do "pewnego miejsca na A";), korzystając z okazji wstąpiłam więc do tamtejszego supermarketu, a jak już się tam jest, to nie można nie zajrzeć na dział z zabawkami;).
  Już z daleka uśmiechały się do mnie inne lalki z tej serii, "Czekoladkę" wynalazłam na samym końcu, zastawioną innymi pudełkami - ostatni egzemplarz, jakby specjalnie na mnie czekała;)


Bardzo się cieszę, że ta egzotyczna piękność do mnie trafiła. 
Jest przepiękna, intrygująca i tak przyjemnie odmienna od reszty moich lalek.
Jeśli ktoś jeszcze zastanawia się czy warto ją zdobyć, moja odpowiedź brzmi - po stokroć tak!:)
Nie będę rozpisywać się szczegółowo o jej wyglądzie, wykonaniu i tym podobnych kwestiach, niech wystarczy to, co mówią moje zdjęcia:)










26 komentarzy:

  1. Warto było :D Prawda :D
    Jest zjawiskowa :D
    Moje jeszcze w pudełku :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda, prawda!:)
    Ale z tego pudełka to już ją wypuść;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wowww cud mniemany ........ ona jest zjawiskowa i te zdjęcia...... obłęd :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała! Gratuluję i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie, że Ją masz - większą szansę mam ja na naoczne
    z Nią spotkanko - po męskim wrześniowym a listopadowym
    "większe gabaryty" - przyjdzie czas na "czekoladowy styczeń",
    przejrzałam niedawno me ciemnoskóre - też się trochę do mnie
    powprowadzało tego cudnego babińca ;DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę ją zabierać na każde spotkanie:D

      Usuń
    2. o, Iwonko! zasługujesz na miano Dobrotliwej Niewiasty - bez dwóch zdań!
      Złota Piękność wśród buzującego testosteronu - może być interesująco...

      Usuń
    3. Oby nie doszło do zamieszek ;-)

      Usuń
  6. Posągowa piękność doskonała w każdym szczególe :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyna zjawiskowa! Gratuluję i chętnie bym ją widziała też u siebie, bo kusicie straszliwie!
    Pozdrawiam bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak allegrowiczowi sprzedawcy uzupełnią asortyment to pewnie jeszcze na niejednym blogu ją będziemy oglądać:)

      Usuń
  8. Piękna jest, choć chyba wolałabym ją w codziennych ciuchach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja!;D Myślałam, że od razu ją trochę poprzebieram, ale jednak zachwyciła mnie tak ta sukienka, że stroje casualowe muszą poczekać:)

      Usuń
  9. Your African doll is so beautiful and the photos great! keep in touch :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna jest i na początku miałem mega pożądanie w stosunku do niej, lecz po naoglądaniu się zdjęć przeszła mi ochota i jakoś żadnej lalki z tej serii nie kupię ... chyba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozostałe lalki nie są dla mnie już niestety tak wyraziste jak ta, ale jak się trafi jakaś cenowa okazją to może się skusze na jeszcze jedną. Uważam że ta lalka jednak by Ci się spodobała :-D

      Usuń
  11. Mogę na nią patrzeć i patrzeć a nigdy mi się nie nudzi... Jak się trafi t ją wezmę, jest wspaniała... Gratuluję nabytku! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna i sesje zrobilas jej niesamowita!!! Prezentuje sie jak Bogini :) Chyba musze moja wyciagnac z tego pudla bo sie tam marnuje ;) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję nabytku!!! :-D
    Pozdrowienia od mojej bliźniaczej Iman ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że mnie zachęciłaś:)
      Musze tylko tej swojej też wymyślić jakieś imię, tymczasem Twoją Iman pozdrawia jej bezimienna jeszcze siostra:)

      Usuń
  14. No śliczna w każdym detalu: i makijaż, i odcień skóry, ubranie i wlosy z tymi cudnymi pasemkami :) Ciemnoskóra piękność mogłaby i u mnie zamieszkać :)

    OdpowiedzUsuń