środa, 5 sierpnia 2015

Faszyn from Scenkowo - mała retrospekcja


Uwielbiam przebierać, stroić, stylizować moje lalki:)
Chyba ani razu nie pokazałam na blogu lalki w jej oryginalnym ubranku, nawet gdy je posiadałam, zawsze musiała być w coś przebrana, ustrojona:)
Nie ma być perfekcyjnie, tylko ciekawie, dziwnie lub zabawnie.
Rzeczy nie muszą do siebie pasować, tylko niezbyt mocno się gryźć, co nie znaczy, że wcale:)
Dziś, czekając na chwile wolnego, kiedy będę mogła zrobić jakieś nowe zdjęcia;), chciałabym wrócić do kilku stylizacji, jakie pokazałam wcześniej na blogu.
 Wybrałam te, które mi osobiście podobały się najbardziej, a czy są faktycznie coś warte - oceńcie sami:)















8 komentarzy:

  1. Esmeralda niezmiennie mnie zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kira wygląda zabawczo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie zauroczyła Scenka na ostatnim zdjęciu w obłędnych bucikach! Wszystkie zestawy są promienne, barwne i radosne! I tak ma być, bo lalki poprawiają przecież humor :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie one wszystkie śliczne...

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwy pokaz mody, piękne niepowtarzalne kreacje :)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wszystkie. Moje serducho skradła Esmeralda chyba najładniejsza jaką widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie lalki na zdjęciach mnie zachwycają ale Esmeralda w błękicie podoba mi się najbardziej. Fajnie dobrałaś im stroje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ciuchy, szczególnie kwieciste legginsy :)

    OdpowiedzUsuń