niedziela, 16 kwietnia 2017

Frozen and ...












... on fire





6 komentarzy:

  1. Barbie Look Red Carpet jest piękna! Jak zawsze! Ciałko mtm dodaje jej możliwości pozowania i wyrażania siebie! Ciałko od Tereski czy może Millie?
    Uwielbiam zdjęcia i sesje z jej udziałem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ciałko od Millie piłkarki, nie jest idealnie dobrane, ale może być;) Zimno wygoniło mnie szybciej z ogrodu i modelka nie zdążyła zaprezentować więcej możliwości pozowania, ale to nie jest jej ostatnia sesja:)

      Usuń
    2. Mam nadzieję! To przepiękna dziewczyna! Oglądając kolejny raz zdjęcia zauważyłam, jak fantastycznie światło podkreśla jej zgrabny brzuszek... fajne, delikatne fotografie :-)
      Jej twarz ma ciekawy, matowy, cielisty kolor, więc pewnie będzie trudno idealnie dobrać body. Moja Barbie Look ma ciałko fashionistas i rzuca się w oczy jego inny odcień, dlatego pytam o Twoją zamianę. Na zdjęciach Barbie prezentuje się naprawdę rewelacyjnie!

      Usuń
  2. lód i słońce,
    wiatr i skała,
    fauna i flora -
    Ona może być kim chce!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka ładna suknia <3 Sama szyłaś?

    OdpowiedzUsuń