sobota, 22 kwietnia 2017

Ucieczka w niebieski
















13 komentarzy:

  1. O tak! Niebieski o wiele bardziej pasuje im niż różowy, wszak to już dorosłe panny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tyle różowych ubranek dla lalek, że bez względu na ile wygladaja i tak go jeszcze ubiorą nie raz:D Ale czasem trzeba odpocząć:)

      Usuń
  2. Bardzo ładne modelki :-) Ja osobiście bardzo lubię niebieski kolor, mogłabym się otaczać nim przy każdej nadarzającej się okazji. Podoba mi się ogromnie bluzeczka w kratę panny Kayli. Czy to Twój uszytek, czy też pożyczona garderoba od jakiejś laluszy? Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To oryginale ubranko, w życiu bym takiego nie potrafiła uszyć:)

      Usuń
  3. Niebieski to mój ulubiony kolor, więc sesja jest dla mnie cudnym prezentem!
    Ponadto dziewczyny urzekają urokiem i pozują tak naturalnie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne foty :) I jaki masz piękny kolorowy baner:) Pierwszy raz go zobaczyłam bo zazwyczaj przeglądam blogi na telefonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. banerek dopiero co zmieniłam, ale to chyba jeszcze nie to, co bym finalnie chciała;)

      Usuń
  5. Banerek bardzo ładny :) Też lubię niebieski kolor , zwłaszcza na TAKICH zdjęciach :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia, fajne stylizacje, bardzo lubię takie kolorystyczne sesje :)

    OdpowiedzUsuń