niedziela, 30 kwietnia 2017

Ruchliwe Trio
















12 komentarzy:

  1. Śliczne fotki wszystkie, choć najbardziej spodobały mi się czarno-biała i taka jakby lekko w sepii. Piękne panny :-) PS: Czy Twoja Midge też ma takie delikatne i rzadkie włoski? Moja ma bardzo rzadkie i jak mgiełka dosłownie. Ale i tak uwielbiam Midge z tym pysiałkiem :-) ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dwie takie Midge, obie mają grube włosy, może nie jakoś super gęste ale trochę ich jest:)

      Usuń
  2. Niesamowite możliwości dają te ciałka !!! Mam wrażenie, że na kilku zdjęciach panny starają się mocniej umocować głowy , żebyś już nie robiła przekładek !!! :):) Piękna sesja !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha, chyba faktycznie boją się dekapitacji stąd to kurczowe trzymanie głowy;D Ale w razie czego i tak niewiele im to pomoże;)

      Usuń
  3. Piękna sesja :)))
    Midge jakie (której) ma ciałko ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbie karateki albo piłkarki - mają ciałka w tym samym kolorze.

      Usuń
  4. Śliczne ,super zdjęcia polecam zobaczyć mojego lalkowego bloga
    http://mnopons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zjawiskowy tercet - panienka PLUS
    czaruje swą gibkością i lokami!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. <3 Uwielbiam! Ta Skejterka jest cudna, aż się skuszę po wypłacie! Piękny banner!

    OdpowiedzUsuń