sobota, 26 sierpnia 2017

Change clothes and more


Wczoraj pokazałam nowe Fashionistki,
prosto z pudełka, jak je Mattel stworzył.
Od tego czasu zaszły jednak pewne zmiany
i dzisiaj chciałam je Wam pokazać:)


Wszystkie trzy panny przeskoczyły na nowe ciałka,
jedna odwiedziła fryzjera,
a na koniec wymieniły się jeszcze między sobą sukienkami,
dopasowując w ten sposób kolor ubrania do koloru włosów.


Bladolica i niebieskowłosa kojarzy mi się z elfem lub innym baśniowym stworzeniem. 
To pierwsza w Scenkowie lalka z tym moldem, co biorąc po uwagę że już  sporo minęło od jego premiery, jest wręcz małym skandalem;)



Rudzia na smukłym ciałku wydoroślała, ale wyczuwa się w niej również romantyczną duszę:)


 Marchewka jest tak dziwaczna, że aż się tą swoją dziwacznością broni.
Na ciałku Neko zyskała też trochę więcej kobiecości;)









Mam jeszcze sporo pomysłów na te panny więc zapewne nie raz je jeszcze tu zobaczycie:)



4 komentarze:

  1. Zgadzam się ze wszystkim, co napisałaś :-) Wyglądają nieziemsko i przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ...i ta zamiana na nowe ciałka - bomba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Były fantastyczne, teraz są zjawiskowe :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. nadal mi się podobają :DDD
    chętnie zaopiekuję się ciałkiem pulcherii!!!

    OdpowiedzUsuń