wtorek, 29 sierpnia 2017

Retro Housewives






















12 komentarzy:

  1. Ojej !!!! Aż mnie oczy zabolały z wrażenia.....śliczności !!!
    Jak ja Ci ich zazdroszczę !!!
    Pięknie Mattel zrobił te reprodukcje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne panny...pięknie prezentują dom...super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szatynka rozwałkowała me serce
    na placek - cudna że HEEEJ ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, one to raczej w domu nic nie zrobią. Są po to stworzone, by stać i wyglądać ... pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te retropyszczki. I jaki fajny domek mają. Nic tylko zazdrościć. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To Twoje oldskulowe dziewczyny wykonują prace domowe? Moje dwie gangreny tylko się stroją i stoją jak na wybiegu. Chyba mam wybrakowane modele 😀 Śliczne śliczności. Mam dwie repro ale akurat innego koloru włosów. Na taką jak ty posiadasz to dopiero poluję ☺ A ciemnowłosa z dziubeczkiem jest przecudna ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taka brunetke
    Tez wymylem jej glowe i tez zyskala dzieki temu. Ale maja cos z gospodyn domowych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne dziewczyny, przecudne wnętrze, rewelacyjne ubranka! Super sesja kojąca oczy i serce :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Retro mają swój urok. Bardzo fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń