piątek, 25 sierpnia 2017

Inne, dziwne, nowe
















15 komentarzy:

  1. Wcale nie dziwne, ciekawe lalki.
    Twarz tej z grzywką mnie intryguje najbardziej z nich trzech.

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG! dokładnie te trzy wczoraj oglądałam
    w necie i serducho rozszalało mi się na
    Ich widok - gdzieżeś dorwała ślicznotki?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro, kupiłam te trzy na raz, to był impuls, nie mogłam się powstrzymać, ehhh:)

      Usuń
    2. doskonale Cię rozumiem,
      ja miałam takie impulsy
      przynajmniej dwukrotnie :)

      Usuń
  3. Paczę i paczę na tom z grzywkom i chyba Matelu farby brakło. Nijak sobie nie mogę typu twarzy do białej cery dopasować. Bardziej by jej pasował taki opalony kolorek. Niebieskowłosa bardzo przypomina mi pewną znajomą Anię i z proporcji i z buzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe dziewczyny.
    Takie impulsy w kupowaniu?Fiu fiu...

    OdpowiedzUsuń
  5. To one już są na allegro ??? Boszsz a ja jezszcze kompletuje zeszloroczny wypust! Ale jestem do tyłu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano są i to cała seria, przynajmniej dziewczyn, chłopaków nie szukałam:)

      Usuń
    2. Ano są i to cała seria, przynajmniej dziewczyn, chłopaków nie szukałam:)

      Usuń
  6. Urzekające :D
    a jak z włosami w łepetynie (klej, twarde?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głowy miękkie, pomarańczowa miała posiekane włosy ale rozszerzanie dużo pomogło.

      Usuń
    2. Dzięki :)
      to teraz zmiana ciałek :)

      Usuń
  7. fajne,ruda grubcia zwłaszcza

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pozytywnie prezentują się na Twoich zdjęciach! Wszystkie trzy!
    Widać, że Mattel szaleje w mieszaniu moldów i kolorów! Intrygująca trójka!
    Gratuluję zakupu i śpieszę na Twój następny post, bo widzę tam jakieś zmiany... :-)

    OdpowiedzUsuń