niedziela, 10 września 2017

Garden and her flames








 







18 komentarzy:

  1. Fantastyczna sesja. Modelka rewelacyjnie pozuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zdjęcia! W 1 i 8 się po prostu zakochałam ♡ a ta Fashionistas na ruchomym ciałko wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nr 8 było moim drugim typem na zdjęcie tytułowe właśnie:)

      Usuń
  3. Śliczna płomiennowłosa. Piękny zakątek znalazła do pozowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ruda :) Też mam na nią chęć ale moja pozostanie grubcią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo ja polecam, jest niezwykle fotogeniczna, a co do ciałka to zawsze je mozna wymienić jak się ma ochotę:)

      Usuń
  5. Zdjęcie nr 8 jest przepiękne, to po prostu mistrzostwo świata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, tym bardziej że kulisy jego powstawanie były jak najbardziej nie spektakularne;)

      Usuń
  6. Rudej w fioletowym kwieciu NAJLEPIEJ ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. ... no kurcze, po Twojej fajnej sesji tak mi się zachciało tej rudej, że aż strach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcale Ci się nie dziwię, i nie dlatego, że moja sesja, tylko że ta ruda!:D

      Usuń
  8. Kusi mnie ta panna od jakiegoś czasu a Ty dałaś mi ją na "deser"! Obłędne zdjęcia i wygląda wspaniale. Domyślałam się, że dobrze się ją fotografuje a powyżej jest tego potwierdzenie:-)
    Piękna dziewczyna na ruchomym ciałku! Czego chcieć więcej?!

    OdpowiedzUsuń
  9. ... och ... jaki ten rudy jest pięknie rudy !!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ ona piękna w tych rudościach...Pięknie klimatyczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite zdjęcia, wręcz magiczne. Ruda panna w sukni z zielonymi akcentami i w plenerowym tajemniczym ogrodzie, wypada fenomenalnie. Brawo! Pomysł i wykonanie pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń