sobota, 23 września 2017

Iskierka



















23 komentarze:

  1. Piękna!!!!!!!!!! Na więcej nie licz, bo zabrakło mi słów...

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia! Na nich lalki ożywają ♡ a na tą Midge poluje już od dawna, więc tym bardziej zachwycam się i wzdycham.... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarująca! Obawiałabym się rudowłosej dziewczynie założyć ubranko w takim kolorze ale widzę, że wygląda w nim uroczo! Prześliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi kolorami to było zamierzone, lubię takie niedopasowane pasowania:)

      Usuń
  4. Wszystko cudne: sesja, modelka i sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  5. niczym wprost z planu zdjęciowego "Zaczarowanej"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się skojarzyła od razu z postacią z tego filmu "Zaczarowana" :D

      Usuń
    2. Teraz i ja widzę podobieństwo:)

      Usuń
  6. Księżniczka na balu, wyszła na spacer po ogrodzie 😀 Piękna i te słodkie piegi 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie pozuje :) Niewiarygodne, że przy tej szarej pogodzie za oknem, udało Ci się zrobić tak klimatyczną sesję plenerową.

    OdpowiedzUsuń
  8. Iskierka prześliczna, ale mnie się marzy prawdziwa właścicielka tej sukni. Krawal wznowił produkcję pod nazwą Asia, ale cena jest zabójcza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się właśnie kojarzyło, że to sukienki od lalek Krawala, mam je w kilku wersjach kolorystycznych i chyba wole nawet bardziej te sukienki niż ich oryginalne właścicielki;)

      Usuń
  9. Ta panna należy do moich ulubionych lalek Mattela - prawdziwa Iskiereczka! Śliczne zdjęcia, które wzmacniają urok panienki :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeurocza! To jedna z tych lalek, które za kilkadziesiąt lat będą legendarne, a ludzie będą się zabijać, żeby ją kupić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz? Bo mam takie dwie, to może się jeszcze na nich dorobię kiedyś;)

      Usuń
  11. Wyśmienita sesja i jedna z moich ulubionych lalek !

    OdpowiedzUsuń