sobota, 9 września 2017

Trzylatek

Kochani Odwiedzający!
Scenkowo ma już 3 lata, kiedy to zleciało?!:)
W ostatnim roku było raczej spokojnie,
kilka lalek przybyło, niewiele ubyło.
Wpisów jest trochę mniej niż przy poprzedniej rocznicy.
Większość z nich powstaje i jest publikowana przeze mnie w okolicach weekendów,
wiadomo - rodzina, praca, a hobby musi poczekać, ehhh:)
Dziękuję, że jesteście,
że tu zaglądacie,
zostawiacie komentarze.
Ja też nie zamierzam się stąd ewakuować:)
Życie niesie różne wyzwania,
ale nie wyobrażam sobie, co musiałoby się wydarzyć,
aby mój blog miał zupełnie zamilknąć.
Z okazji kolejnej rocznicy
tradycyjnie już wrzucam po jednym zdjęciu z (prawie) każdego wpisu,
opublikowanego w trzecim roku blogowania.
Zapraszam Was w tę retrospektywną podróż
i do zobaczenia w kolejnym wpisie!:)








































































22 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego! Niech pasja kwitnie przez kolejne lata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajnie było móc sobie
    te wszystkie smakowite foty
    pooglądać znowu - kolejnych
    obfitych lalkowo lat, Iwonko!

    zdrówka i pomyślności dla Ciebie
    i całej Twej Rodzinki, Kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego!!!
    Oby kolejne rocznice były tak obfite w fotki, jak dotychczas. Oby lalkowe hobby przynosiło coraz więcej satysfakcji i radości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielu szczęśliwych i wspaniałych kolejnych lat blogowania! Dużo radości i szczęścia lalkowego! Piękne fotografie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój ukochany blog :* :) :*
    Składamy Wam ja i moje laluchy, największe życzenia i gratulacje :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ... no i patrz to już tyle zleciało :D
    Wszystkiego dobrego z okazji lecia lalkowania i oby jak najdłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego lalkowego z okazji 3 latek. Cieszę się, że nie zamierzasz kończyć i chcesz być z nami dalej. Zawsze miło do Ciebie zaglądać i podziwiać Twoje lalki. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmm dopiero 3... mam wrażenie, że jesteś tu już od 30u, sto lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie pamiętam tego czasu przed blogowaniem więc też mnie dziwi że to dopiero 3 lata;)

      Usuń
  9. Wspaniała kolekcja lal 😘

    Wszystkiego najlepszego i lalkowania w kolejne lata !!! 🎂

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego naj z okazji rocznicy :-) Trzy lata owocnego to nie byle co! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dopiero trzy ??? Mam wrażenie, że znamy się od 100 lat !!!! :):)
    Wszystkiego Najlepszego !!!! :********

    OdpowiedzUsuń
  12. Rocznica bloga !!! Moc zyczen lalkowych <3... i nie tylko <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje z okazji 3 urodzin bloga! Wiele inspiracji oraz radości płynącej z tego hobby życzę na przyszłość :) Świetny pomysł z podsumowaniem zeszłego roku, naprawdę zbiór różnorodnych zdjęć robi wrażenie i pokazuje Twój dorobek i rozwój jako kolekcjonera i blogera.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojejej... jakie spóźnienie...
    Spóźnione ale szczere życzenia wszystkiego najlepszego z okazji 3 lat prowadzenia bloga. Wytrwałości w lalkowaniu, blogowaniu oraz spełnienia najskrytszych lalkowych marzeń!

    OdpowiedzUsuń