wtorek, 13 lutego 2018

Barbie Holiday 2016/little makeover



















11 komentarzy:

  1. To najładniejsza Holidajka (wg mnie) I gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna! Od jakiegoś czasu cieszy mnie jej towarzystwo w moim domu i wciąż zachwyca mnie jej oryginalna uroda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona jest piękna w każdego stroju :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Bardzo podoba mi się jej twarz, a w kreacji Twojego autorstwa wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. zjawiskowa celebrytka z dziubkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie suknie piękne. Natomiast wydaje mi się, że ma za duże usta. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o oficjalnie i w cywilu wygląda znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedna z piękniejszych lalek, która "łazi" za mną od pewnego czasu...
    Gratuluję jej nabycia i bardzo się cieszę, że mogłam ją również zobaczyć u Ciebie w mniej "oficjalnym" stroju!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe zestawienia zdjęć na przemiennie. Lalka w dwóch różnych odsłonach, a w każdej z nich wypada zupełnie inaczej i nabiera innego charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pożądam ją i ja... Śliczna jest :-) Ma ciekawą buźkę... taką, jakby to ująć, nacechowaną współczesnym stylem Facebooka ;-)

    OdpowiedzUsuń