czwartek, 22 lutego 2018

Twist 'n Turn












 




14 komentarzy:

  1. Kocham ciałka T&T :-) I choć były tak bardzo dalekie ideałowi i odbiegające od faktycznych proporcji ciała kobiety to napawają mnie sentymentem - kocham je.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem która piękniejsza... Chyba wszystkie jednakowo mi się podobają...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cala czworeczka zachwyca <3 Chyba najbardziej z tamtych czasow lubie ciala SuperStarek <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Co jedna to piękniejsza. I ja wolę te ciałka i nóżki na klik niż te co teraz są sztywne jak kij i jeszcze w tych skoliozowatych pozach. A ich makijaże i stroje są zachwycające 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoliozowate pozy - dobre:-D Faktycznie niektóre Fashionistki mają bardzo dziwne ustawienia ciała:-)

      Usuń
  5. To pełne radości życia dziewczęta! Każda inna i każda prześliczna! Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sesja, aczkolwiek wpłynęła na mnie nostalgicznie. Gdzie tamte lalki, gdzie tamte czasy, ech... Dobrze, że są ludzie, którzy nie dają tym lalkom zniknąć z tego świata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne, wszystkie cztery. To były dobre czasy Mattela. Nawet jak się dziś trafi skołtuniona i brudna, to szybko można sprawić, że odzyska blask. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Christie gdy do mnie przybyła była obrazem nędzy i rozpaczy a jej włosy jednym wielkim koltunem.

      Usuń
  8. To jest prawdziwy talent! Żeby przedstawić sztywne lalki z niewielką artykulacją, w tak interesujący sposób.

    OdpowiedzUsuń