niedziela, 4 lutego 2018

Blue&Pink





















10 komentarzy:

  1. :) ja swojej Tango też wyprostowałam włosy i
    usta na inny kolor przemalowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie pozuje w tej... łazience? Te ścianki, to z czego zrobiłaś kafelki? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł ze ścianami z klocków fantastyczny, a panna świetnie przy nich pozuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna dziewczyna, super fotki i genialny pomysł z tymi klockami - ja też pomyślałam, że jest w łazience :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, nie wiedziałam, że może być taka piękna w rozpuszczonych włosach. Świetna przemiana, aż się zastanawiam, czy się nie pokusić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! To naprawdę piękna panna!
      Ps. Łazieneczka super :-)

      Usuń
  6. szoking - ONA PROMIENIEJE!!!
    cudna do entej potęgi!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny pomysł na kafelki! :D Ładna i kolorowa sesja, lalka na pierwszym planie, błyszczy przed kamerą swoimi swobodnymi pozami.

    OdpowiedzUsuń