środa, 25 lutego 2015

Jem/Jerrica Hasbro


Dzień po znalezieniu bohaterek poprzedniego wpisu, z tego samego pudła z zabawkami wygrzebałam taką oto lalunię. Nie wiem jakim cudem przegapiłam ją za pierwszym razem, ale bardzo się cieszę, że na mnie poczekała:) Pogrzebałam trochę w necie, żeby sprawdzić co to za lalka i udało mi się ją zidentyfikować jako Jem/Jerrica od Hasbro. Lalka wzorowana jest na postaci z animowanego serialu z lat 80' Jem and the Holograms. Jerrica to spokojna, skromna dziewczyna, Jem, jej alter ego, to charyzmatyczna frontmenka rockowego zespołu. Po Jerrice lalka ma spokojny, wręcz poczciwy,  wyraz twarzy, szalony makijaż i bujna fryzura to na pewno wpływ Jem:)
Lalka była w bardzo dobrym stanie, jej włosy też, wystarczyło ją tylko odświeżyć. Niestety znalazłam ją już bez prawej dłoni, widać lata 80' były jeszcze bardziej burzliwe niż myślałam;) Na niektórych zdjęciach można dojrzeć ten "mankament", ale specjalnie nie chciałam tego wyraźnie pokazywać.
JJ jest wyższa (mniej więcej o pół głowy) i masywniejsza od lalek Barbie, ale udało mi się wcisnąć ją w kilka barbiowych (i kilka kenowych) ubrań. Ma też przycisk na plecach, po naciśnięciu którego jej kolczyki powinny się zaświecić - to też nawiązanie do bohaterki serialu, która w ten sposób zmieniała się z jednej J w drugą. Oczywiście do tej pory nie sprawdziłam, czy po wymianie baterii nadal to działa, takie przyjemności lubię sobie odkładać na później;)



















 



 



12 komentarzy:

  1. Jaka śliczna i jak pięknie ją ubrałaś !!! Też mam Jem 'kę ....
    Toż to SH ze skarbami , też chcę zanurkować w TAKIM pudle z lalkami.... :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj akurat mają dzień dostawy, a ja już w wawie, a tam pewnie leżą te skarby niedocenione, ehhh;) Fajnie się takie inne od typowo barbiowych ciałko ubiera, to się trochę pobawiłam w przebieranki:)

      Usuń
    2. .... oj , tak , serce pęka tyle dobra może tam być .... :/...

      Usuń
  2. Jest świetna :-) taka oryginalna, czaiłam się ostatnio na zestaw tych ślicznotek na ebayu, ale odpuściłam ponieważ w zestawie było ich 6... trochę za wiele jak dla mnie. Ale kiedyś na pewno upoluję jakąś "jedynaczkę" :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej - to na drugi raz daj znać - kupimy na spólkę :)))

      Usuń
    2. ooo - i będzie mniej portfelowo bolało
      a serce lalkary mocno się radowało!!!

      Usuń
  3. Wow, super znalezisko! No, i ważne, że włoski ma w idealnym stanie - jakbyś nie napisała, że brakuje jej dłoni, to pomyślałabym, że ledwo z pudła wyciągnięta :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, była w zaskakująco dobrym stanie, no właśnie gdyby nie ta dłoń, ale uczciwość kazała mi o tym wspomnieć;)

      Usuń
  4. niesamowita! też poluję na jemkę -
    ale wolę bezbateryjną wersję :)))

    OdpowiedzUsuń